כפיפות בטן. המדריך המלא למתחילים

בואו נשבור כמה מיתוסים גדולים כבר בהתחלה:

1) כפיפות בטן לא יעשו לכם קוביות
2) לא קיימים מכשרים "שורפי שומן"
3) אי אפשר להוריד שומן רק באזור הבטן
4) אין צורך לקנות שום מכשיר לכפיפות בטן

עכשיו בואו נתייחס לכל אחד מהם בנפרד.
1) כפיפות בטן לא יעשו לכם קוביות מהסיבה הפשוטה שברוב המקרים כבר יש לכם אותם, הקוביות שאנו רואים זה בסך הכל מבנה השרירים. כפיפות בטן יעשו את השרירים האלו יותר חזקים ומוצקים, אבל גם אם אתם מסוגלים לעשות 500 כפיפות בלי לנוח – עדיין לא יראו את הקוביות. כדי שיראו אותם יש צורך להוריד את אחוזי השומן בגוף. 
כך לא תשיגו קוביות בטן.
כך לא תשיגו קוביות בטן
2) מכשירים לשריפת שומן. לא משנה כמה סיפורים ינסו למכור לכם על המכשיר המופלא ששורף שומן – זה יהיה שקר ! אלא אם כן המכשיר הזה הוא אחד שעולים עליו ומתחילים לרוץ. שריפת שומן מסיבית מתבצעת בזמן פעילות אירובית שבה קצב הלב עולה מעל 110 למינימום של עשרים דקות. נכון, גם אם תעשו עכשיו עשר עליות מתח, קצב הלב יעלה, אבל ירד בסיום התרגיל. רוצים לשרוף שומן ? תתחילו לרוץ, לקפוץ על חבל או לשחות. כלל האצבע כאן הוא פשוט – זה מעלה את קצב הלב מעל 110 ? זה יעבוד. מה שאומר שכל הסטפרים והמכונות הרוטטות וזרמי החשמל ושאר הקשקושים לא שווים כלום. אם זה היה עובד, כולנו היינו נראים כמו הדוגמנים בפרסומת תמורת 399.99 בלבד ב 12 תשלומים נוחים. וכמובן באפס מאמץ. תכניסו את זה טוב-טוב לראש, להיות בכושר ולהיות במשקל תקין פירושו לעבוד קשה. אין כאן קיצורי דרך.
3) הורדת שומן בבטן. זאתי תעשיה של מיליארדים, קרמים למינהם, משקאות, מכשירים שנלחמים ב "שומן באזור הבעייתי" – שקר וכזב ! כשאתם מורידים את אחוזי השומן בגוף הם ירדו מכל הגוף הדרגתית, אין שום קרם קסמים שיכול להשפיע על כך. אנשים רוצים פתרון קל ואם אפשר לשלם עליו ולהוריד שומן בבטן תוך כדי ישיבה על הספה, אז למה לא ? לא קיים !
4) מכשיר לכפיפות בטן. שבועות לבקרים אנו רואים פרסומות של מכשיר מהפכני לחיזוק שרירי הבטן, רק 5 דקות ביום, בלי מאמץ, בלי לעשות כפיפות בטן וכו. הבטחות אין קץ, אז למה קניתם את המכשיר, השתמשתם בו והתוצאה היא סביר פלוס במקרה הטוב ואפס במקרה הרע. הסיבה לכך היא שהשריר שלכם לא יודע אם אתם משתמשים במכשיר מגניב ב 500 שקל או סתם עושים כפיפות, הוא מבין מצב אחד בלבד – עבודה, לא אכפת לו עם מה. מה שאומר רק דבר אחד – כפיפות בטן פשוטות יכולות לבנות לכם שרירי בטן מוצקים כפלדה ואנו נעסוק בדיוק בזה.

מדריך ניווט מהיר בסרטון
02:30 הדגמה של כפיפות בטן רגילות
03:38 איך לא לעשות כפיפות בטן

0 comments :